Dogs
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huil naar mijn moeder of vader.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Zazou
Admin
Zazou


Aantal berichten : 20

Honden profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 7 maanden
Partner: nee

Huil naar mijn moeder of vader. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 9:53 pm

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Zazou liep lang e oever van het meer. Ze mistte haar ouders best wel, waar zouden ze toch zijn? Even zuchtte ze eens diep en ging zitten, kijkend naar het glanzende water waar vaag haar spiegelbeeld in verscheen. Een klein traantje vloeide langs haar traan en viel met een plons in het water. "Mama...papa...waar zijn jullie toch" zei ze stil. Weer zuchtte ze en ging liggen. De zon ging langzaam onder en kleurde al diep orange. Hij scheen nog net boven de bomen uit.
Terug naar boven Ga naar beneden

AuteurBericht
Zazou
Admin
Zazou


Aantal berichten : 20

Honden profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 7 maanden
Partner: nee

Huil naar mijn moeder of vader. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. - Pagina 2 Emptyzo aug 09, 2009 11:13 am

"Zazou" zei ze nog. Even vroeg ze zich af wat het woord 'hitler' betekende. Zelf had ze nog nooit van dat woord gehoord. Rustig liep ze verder en keek nog even achterom naar Face die nu een kleine stip was geworden, haar blik wendde ook nog even naar Sarkan die er maar zat te kijken alsof hij een spook had gezien. Met trotse passen liep ze achter Isha aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huil naar mijn moeder of vader.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huil aan *Kuch* Goedzakje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dogs :: De goede kant :: Meer-
Ga naar: