Dogs
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het regent bakken uit de hemel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Zezumar

Zezumar


Aantal berichten : 3

Honden profiel
Roedelleider: Ik leef alleen.
Leeftijd: 3
Partner: Geen

Het regent bakken uit de hemel Empty
BerichtOnderwerp: Het regent bakken uit de hemel   Het regent bakken uit de hemel Emptydi aug 04, 2009 10:06 am

Het was een normale dag. Een zwarte hond lag onder het afdakje van een van de lege stallen die bij een oude boerderij stonden, aan de rand van het dorp. De paarden die er normaal in moesten staan, waren dood gegaan aan een of andere ziekte. Wonder boven wonder hadden de andere paarden van het dorp het overleefd. Grote grijze wolken vormden zich dreigend boven het dorp. De ramen gingen dicht en alle mensen gingen veilig in hun warme huisje zitten. Al gauw kwamen de eerste druppels naar beneden. Na een poosje leek het meer op een stortbui. De hond, Zezumar, opende zijn ogen, tilde zijn hoofd op en keek naar de donker lucht. "Regen." fluisterde hij. Natuurlijk was het alleen voor honden fluisteren, voor mensen was het zacht geblaf. Zezumar's blik gleed naar de gesloten ramen. Zij zaten droog en warm, hadden eten genoeg en hoefde zich niet zorgen te maken over wat de volgende dag gebeurde. Hij wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Het regent bakken uit de hemel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het regent bakken uit de hemel   Het regent bakken uit de hemel Emptydi aug 04, 2009 11:32 am

Face zag de hond liggen en grijnsde gemeen. Ze was bijna niet te zien omdat het zo hard regende. Ze verscheen achter de hond en gijnsde. "Wie ben je en wat doe je hier?" Vroeg ze met haar ijzige stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zezumar

Zezumar


Aantal berichten : 3

Honden profiel
Roedelleider: Ik leef alleen.
Leeftijd: 3
Partner: Geen

Het regent bakken uit de hemel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het regent bakken uit de hemel   Het regent bakken uit de hemel Emptywo aug 05, 2009 1:09 pm

De ijzige stem sneed door zijn oren. Zezumar draaide zich om en zag een hond staan. "Ik heet Zezumar," antwoordde hij rustig. "Ik schuil voor de regen." Zezumar nam een verdedigende houding aan. Hij mocht de hond nu al niet. "En wie ben jij?" vroeg hij met een dreigende ondertoon. "Voor zover ik weet ben ik de enige hond hier in het dorp, dus moet jij van buitenaf komen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Het regent bakken uit de hemel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het regent bakken uit de hemel   Het regent bakken uit de hemel Emptydo aug 06, 2009 2:31 pm

Face nam een dreigende houding aan, ze maakte zich groot en leunde een beetje naar voren. "Ik ben Face, ik hou van het donker, kan ik pups lekke bang maken." Grijnsde ze en keek met een valse gijns naar Zezumar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het regent bakken uit de hemel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het regent bakken uit de hemel   Het regent bakken uit de hemel Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het regent bakken uit de hemel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dogs :: De goede kant :: Mensendorp-
Ga naar: