IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Een zwarte schim

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Bredon

Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

BerichtOnderwerp: Een zwarte schim   vr jul 31, 2009 7:53 pm

In de verte zag je een zwarte schim voor een hek zitten. Bredon's blik dwaalde over de verlaten straten af. Hij was de enige hier buiten enkele andere honden. Hij grijnsde even.
Zijn ogen die bijna helemaal zwarte waren merkte een rat op maar liet die zo. Hij gromde erwel naar. Geen zonnestraal was hier te zien ookal sheen de zon. Aleen de zwarte schaduwen van de lege huizen. Dit was zijn wereld. De wereld waar hij in leefde. Die werd hem niet afgepakt door welke barbaar ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Zazou
Admin

Aantal berichten : 20

Honden profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 7 maanden
Partner: nee

BerichtOnderwerp: Re: Een zwarte schim   vr jul 31, 2009 7:59 pm

Zazou liep wat rond. Na een tijdje was ze echter de weg kwijt geraakt en wist niet meer waar ze naar toe moest. Na een tijdje kwam ze in een smal steegje, je zag er bijna niets en Zazou had even nodig om haar ogen aan de donker te laten wennen. Wankel liep ze verder maar botste dan op iets. "Ermm...sorry meneer" zei ze terwijl ze nog eens niet wist wat het was. Rustig liep ze de schim voorbij maar struikelde over een stok. "Auw!" riep ze uit en bleef even liggen.
Profiel bekijken
Bredon

Honden profiel

BerichtOnderwerp: Re: Een zwarte schim   vr jul 31, 2009 8:05 pm

Bredon liep naar de pup en hiel haar recht. "Op je poten blijven staan"zei hij tegen haar. Hij grijnsde eventjes. Hij liep weer terug naar waar hij zat en keek even naar de pup. "Je ben niet waar je hoort,ga voor ik me bedenk"zei hij tegen haar. Hij kon haar al lang hebben aangevallen,maar dan was hij laf. Een pup viel hij niet aan.
Profiel bekijken
Bliss

Aantal berichten : 44

Honden profiel
Roedelleider:
Leeftijd: 6 maanden
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Een zwarte schim   vr jul 31, 2009 8:09 pm

Bliss kwam op het geluid af. Het gebied lag vlak aan een dorp, maar daar was hij niet eens dichtbij. Hij liep met zijn staart tussen zijn benen op de twee wolven af.
"Ehm.. hallo?" riep hij voorzichtig. Hij zag alleen maar twee zwarte schimmen. Eentje was duidelijk nog een pup, terwijl de ander een stuk groter was. Hij liep langzaam door en stopte voor de twee honden, waar hij zijn ogen tot spleetjes kneep om hen beter te kunnen zien.
Profiel bekijken
Zazou
Admin

Honden profiel

BerichtOnderwerp: Re: Een zwarte schim   vr jul 31, 2009 8:13 pm

"Dankje" zei Zazou vriendelijk. Zazou liep naar hem toe en ging koppig zitten. "Ik weet niet waar ik heen moet dus ga ik ook niet weg" zei ze rustig. met haar kleine pupoogjes bleef ze Bredon aanstaren. "Ik ben Zazou trouwens" zei ze na een tijdje "en jij?". Met een best wel behendige sprong voor een pup sprong ze op een vuilnisbak zodat ze even groot was als Bredon. Daarna merkte ze de pup pas op. Leuk! Nog een pup dacht ze in zichzelf en liep ernaar toe. "Hallo wie ben jij?" vroeg ze hyper.
Profiel bekijken
Bliss

Honden profiel
Roedelleider:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Een zwarte schim   vr jul 31, 2009 8:17 pm

"Bliss.." zei hij voorzichtig. Hij keek met een frons naar Zazou, nu was hij weer de kleinste! Hij stapte uit de schaduw waar hij zich in hield verscholen en sprong op een doos.
"Hmm.. nog niet groot genoeg." mompelde hij tegen zichzelf, waarna hij zich klaarmaakte voor nog een sprong. Behendig sprong hij op een randje van het huis waar de doos tegen aan stond en ging daar zitten. Hij keek naar de onbekende reu en naar Zazou, terwijl hij zich afvroeg waarom er nog zo weinig honden in dit gebied waren.
Profiel bekijken
Zazou
Admin

Honden profiel

BerichtOnderwerp: Re: Een zwarte schim   vr jul 31, 2009 8:23 pm

Zazou keek naar Bliss. "Ik ben Zazou" zei ze en glimlachte zacht. Ze wou ook naar Biss spring en probeerde het ook, maar het lukte niet en ze boste ertegen. "Auw" riep ze weer en een klein traantje rolde over haar wang. Omdat ze het niet meer waagde er tegen te springen bleef ze maar waar ze was. Een paar maanden ouder dacht ze over Bliss. Weten jullie eigenlijk de weg naar het bos?" vroeg ze eigenlijk ergens best wel dom "ik ben de weg namelijk kwijt".
Profiel bekijken
Bredon

Honden profiel

BerichtOnderwerp: Re: Een zwarte schim   vr jul 31, 2009 8:24 pm

Hij keek hun aan en rolde met zijn ogen maar dat was niet echt zichtbaar. "Dit is geen speelterein voor jullie"zei hij brommend. "Ik ben Bredon,maar ga of wil je gevangen worden door de hondenvanger die hier patrouileert"zei hij tegen hun. Hij keek hun aan. Ze zaten nu op ooghoogte met hem maar dat veranderde niet veel. "JOnge pup,ik weet de weg,ik breng je tot aan de rand van dit gebied dan merk je het bos zo op"zei hij tegen haar.
Profiel bekijken
Bliss

Honden profiel
Roedelleider:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Een zwarte schim   vr jul 31, 2009 8:27 pm

Bliss tuurde over het randje toen hij een doffe dreun hoorde. Blijkbaar was de pup, Zazou, tegen het muurtje opgesprongen. Bliss schudde met zijn hoofd, hij wist het niet.
"Nee, ik niet. Ik ben hier net pas aangekomen." zei hij tegen haar. Hij was recht vanuit zijn vroegere leefgebied; in de stad, hierheen gekomen en wist nog niet waar hij was en waar hij heen moest.
"Mogen we hier niet komen dan?" sprak hij op fluistertoon.
Profiel bekijken
Bredon

Honden profiel

BerichtOnderwerp: Re: Een zwarte schim   vr jul 31, 2009 8:30 pm

"Dit gebied is voor de wilde. Ga naar het andere gebied,daar is hhet veiliger later komen juliie hier zoveel je wil maar ga ne,voor er iemand jullie komt opeten"zei hij tegen hun.
Het laatste was als grap bedoelt maar of ze het zo zouden opvatten wist hij niet.
Hij hoorde gefluit. "Verstop jullie ergens in,jullie vallen teveel op"zei hij snel.
Profiel bekijken
Bliss

Honden profiel
Roedelleider:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Een zwarte schim   vr jul 31, 2009 8:36 pm

"Wat..? Gebied voor de wilde honden? Dat wist ik helemaal niet.." zei hij zachtjes, tot hij ook gefluit hoorde. Bliss knikte en sprong van het randje af. Hij zakte door de kartonnen doos heen, die ongeveer een meter hoog was, en viel zachtjes. De doos was gevuld met allemaal piepschuim, iets waar blijkbaar iets breekbaars in had gezeten. Hij wiebelde met zijn lichaam zodat alleen nog maar zijn witte snuit eruit stak, iets wat niet opviel tussen het piepschuim. Hij verroerde zich niet en maakte geen enkel geluidje. Langzaam hoorde hij voetstappen dichterbij komen.
Profiel bekijken
Bredon

Honden profiel

BerichtOnderwerp: Re: Een zwarte schim   vr jul 31, 2009 8:38 pm

Bredon legde zich tussen oude dekens die zwarte waren. Hij legde zich er deels onder en half naast. Hij liet zijn ogen open aangezien die toch zwart worden. Hij bleef doodstil liggen en hoorde elke voetstap harder worden. Zijn blik richte hij even op Zazou. De blik vertelde genoeg verstop je of word meegenomen.
Profiel bekijken
Zazou
Admin

Honden profiel

BerichtOnderwerp: Re: Een zwarte schim   vr jul 31, 2009 8:41 pm

Zazou had het gfluit nog maar net gehoord en was in paniek. "Waar moet ik naartoe?" vroeg ze gestresst. Snel sprong ze achter een muurtje en bleef daar doodstil liggen. Spijtig genoeg moest ze niezen. "Ha...ha... hatjoe" hoeste ze. De man die er stond keek om zich heen en kwam naar het muurtje heen gelopen. Gelukkig kon Zazou zich nog in een hoekje duwen zodat hij zich niet zag. De man mompelde nog iets maar liep dan door.
Profiel bekijken
Bliss

Honden profiel
Roedelleider:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Een zwarte schim   vr jul 31, 2009 8:50 pm

Bliss hapte naar adem toen hij Zazou hoorde niesen. Bredon had zich al in veiligheid gebracht, dat had hij gehoord. Maar van Zazou wist hij het niet zeker. Hij hoordde dat de voetstappen steeds sneller achter elkaar klonken en bovendien steeds harder werden. Blijkbaar gingen ze naar de plek waar de nies vandaan kwam gaan. Hij hield zijn adem in, ervan bewust dat hij geen enkel geluidje liet horen. Hij hoordde de man iets mompelen, maar kon niet verstaan wat. In al die keren dat hij zich bij de mensen had gewaagd had hij nog nooit zo'n toon gehoord. De mensen die hem zagen fluisterden altijd en praatten hoog, ze vonden hem blijkbaar schattig.
"Is 'ie weg?" fluisterde hij zachtjes.
Profiel bekijken
Bredon

Honden profiel

BerichtOnderwerp: Re: Een zwarte schim   vr jul 31, 2009 8:51 pm

De man was verdwenen uit de straat. Het gefluit was ook niet meer te horen.
Bredon kwam onder de dekens vandaan. "Het is goed hij is weg,en jullie gaan ook nu meteen"zei hij wat kwaad. Hij keek voor zich uit. "Dit is geen plaats voor jullie"zei hij tegen de verstopte pup's. Hij mompelde eventjes wat inzichzelf en keek voor zich.
Profiel bekijken
Bliss

Honden profiel
Roedelleider:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Een zwarte schim   vr jul 31, 2009 9:24 pm

Bliss zuchtte opgelucht en probeerde de doos uit te klimmen. Geen succes, de doos was een meter hoog dus veel te hoog voor hem om eruit te klimmen. Hij fronsde, hoe moest hij hier nou weer uitkomen? Roepen om hulp zou hij niet doen, daar kon hij zelf wel voor zorgen. Opeens kwam er een idee in hem op, hij kon zich er zelf uithalen door..
Hij begon als een wilde hond aan het karton te knagen, wat na een halfe minuut groot genoeg was voor hem om eruit te stappen. Het was moeilijk, omdat hij steeds wegzakte in het piepschuim, maar het lukte hem om eruit te komen. Hij schudde zich uit en keek Bredon aan. Trots dat hij dat helemaal zelf had bedacht.
Profiel bekijken
Bredon

Honden profiel

BerichtOnderwerp: Re: Een zwarte schim   vr jul 31, 2009 9:29 pm

"Bliss,ga nu meteen weg hier"zei hij tegen hem en gromde kort. "Ga voor ik kwaad word"zei hij. Hij keek even om zich heen en luisterde is goed. Hij hoorde niets meer ook geen gehijg of voetsstappen aleen de kille stilte. Maar Bredon was die al gewoon. Hij keek even naar Blisse.
Profiel bekijken
Bliss

Honden profiel
Roedelleider:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Een zwarte schim   vr jul 31, 2009 9:59 pm

"Kwaad.. word?" zei hij, terwijl er een rilling door zijn lichaam ging. Waarom, Bliss deed toch niets verkeerd?
"Maar ik vind het leuk hier!" zei hij terwijl hij Bredon een klein likje over zijn voorpoot gaf. Het was hier donker.. en spannend. Het was eens iets anders dan die stomme velden.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Een zwarte schim   

Een zwarte schim
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het drama van Depok
» Dorpsdokter helpt te genezen van zwarte magie