IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Kip

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Face
Admin

Aantal berichten : 96

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

BerichtOnderwerp: Kip   vr jul 31, 2009 8:37 pm

Face keek over de vuilnisbelt. Ze was hier nieuw, maar was alles behalve onderdanig voor de andere honden. Ze was stil. Ze rook iets. "Kip." Fluisterde ze, het water liep haar al in de mond en ze hief haar lui gat op, ze had honger. Ze begon te graven in een zak, Bingo! "Yes!" Riep ze blij. Ze begon te eten, zonder manieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Bliss

Aantal berichten : 44

Honden profiel
Roedelleider:
Leeftijd: 6 maanden
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 8:42 pm

Bliss kwam aangehuppelt en trof een wilde hond. Ze was bezig met het eten van.. Kip! Hij likte zijn lippen af en kwam dichterbij.
"Mag ik ook wat?" vroeg hij, terwijl hij haar aanstaarde met puppie-oogjes. Hij had honger, en al lang niet meer gegeten. De kip rook werkelijk heerlijk, maar waar was ie beland? Hij keek even om zich heen, en merkte dat hij op een vuilnisbelt was. Een plek waar mensen al hun troep dumpten, en waar het gevaarlijk was. Zeker voor een zwerfhond zo jong als hij.
Profiel bekijken
Face
Admin

Honden profiel

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 8:47 pm

Face keek de pup aan. Ze had geen zin om te delen, maar die oogjes kon ze niet weerstaan. "Nou... Oke dan." Zei ze twijfelend. Face ging een beejte op zij en begon weer te eten. "Wie ben jij?" Vroeg ze even en keek de pup schuin aan, terwijl ze at.
Profiel bekijken
Bliss

Honden profiel
Roedelleider:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 8:58 pm

Bliss glimlachtte opgelucht toen de teef toegaf en hem liet eten. Hij nam een paar flinke happen kip en likte daarna zijn lippen af.
"Ik heet Bliss." zei hij daarna. Hij keek haar aan met een lief glimlachje, "Wie ben jij dan?" vroeg hij op zijn beurt.
Profiel bekijken
Face
Admin

Honden profiel

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 8:59 pm

"Ik heet Face." Zei ze en keek hem aan. "Waar kom je vandaan?" Vroeg ze en keek hem doordringend in de ogen, ze moest het niet hebben, dat ze weggejaagt zou worden. Face ging liggen, ze had genoeg gegeten.
Profiel bekijken
Bliss

Honden profiel
Roedelleider:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 9:10 pm

"Mooie naam, wat betekend het?" vroeg hij aan haar. Hij was een pup van vele vragen, een erg nieuwschierige pup.
"Ik ehm.. kom uit een gebied waar.. veel mensen zijn." zei Bliss hakkelend. Hij wist niet hoe het gebied heette, wel dat er veel rijdende ijzeren dingen (auto's) waren. En heel veel grotten voor mensen, dat wel.
"Waar kom jij vandaan, Face?"
Profiel bekijken
Face
Admin

Honden profiel

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 9:13 pm

"Het betekent gezicht." Zei ze met ijzige stem. De kip beviel haar niet goed. "Ik kom uit het wild." Zei ze daarna. Ze keek naar de pup. "Waar zijn je ouders?" Vroeg ze aan het diertje. Ze was een wilde hond, en hield geen rekening met andere.
Profiel bekijken
Bliss

Honden profiel
Roedelleider:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 9:27 pm

"Oh.." zei hij zachtjes. Gezicht.. als gezicht van een wolf? Vast wel.
"Het wild? Ik ook.. min of meer. Ik ben nooit van mensen geweest." zei hij tegen haar, " Mijn ouders zijn weg. Ze hebben mij verlaten."
Hij zuchtte bij de gedachte aan zijn moeder, zijn vader had hij nooit gekend, maar zijn moeder was bij hem gebleven tot hij twee maanden was. Daarna had ze hem achtergelaten bij een stelletje mensen en zelf weggegaan.
Profiel bekijken
Face
Admin

Honden profiel

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 9:31 pm

Face knikte. "Dat gebeurt." Zeiz e harteloos, ze toonde enkel de kwade emotie, niet verdriet of medeleven, maar heel af en toe. Face keek om zich heen, ze was moe. "Dus jij bent zwerver?" Vroeg ze en keek hem aan, met haar slimme, doffe ogen.
Profiel bekijken
Bliss

Honden profiel
Roedelleider:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 9:43 pm

"Ik denk het.. ik ga naar waar het me leuk lijkt." zei hij tegen haar. Dat was ook zo, en nu was hij in de Duistere kant van het gebied. Hij voelde zich er op een rare manier thuis, misschien was zijn vader wel slecht en had hij zoiets meegekregen.
"Wat ben jij voor hond? Ook een zwerver?"
Profiel bekijken
Face
Admin

Honden profiel

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 9:47 pm

"Ik kom uit het wild, geen honden die zijn gedumpt door mensen, wij doden mensen." Zei ze en dacht aan haar oude familie, allemaal dood, maar ze kon voor zich zelf zorgen, gemakkelijk.
Profiel bekijken
Bliss

Honden profiel
Roedelleider:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 9:55 pm

"Ik ben niet gedumpt!" riep hij verontwaardigd. Face liet het zo.. vreselijker klinken dan het was. Toen hij eindelijk weg was voelde hij zich zo vrij, hij was alleen dat wel. Misschien moest hij zoeken naar zijn moeder, misschien had hij wel broers of zussen?
"Zal ik ooit ook een mens doden?" vroeg hij aan Face, nadat ze hem had verteld dat honden van haar soort dat deden.
Profiel bekijken
Face
Admin

Honden profiel

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 9:58 pm

Face keek naar de pup. "Ben je nog te klein voor, dus je bent gedumpt?" Vroeg ze grijnzend, ze irriteerde de pup, ze hoopte dat hij aan zou vallen. "We doden ook irritante honden." Fluisterde ze in zijn oor.
Profiel bekijken
Bliss

Honden profiel
Roedelleider:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 10:03 pm

"Wacht maar tot ik groei, dan zoek ik een mens op en dood ik hem." zei hij vastbesloten, hij wist het zeker. Hij merkte wel wat Face probeerde te doen, maar hij hapte niet in haar aas.
"Nee, ik zei net.. dat ik niet gedumpt ben." zei hij kalm.
"Gelukkig dat jullie geen irritante pups doden." fluisterde hij terug in haar oor. Hij wist niet hoe je dit spelletje moest spelen maar deed zoveel mogelijk zijn best om dreigend over te komen.
Profiel bekijken
Face
Admin

Honden profiel

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 10:07 pm

"Toch wel." Fluisterde ze terug. Ze liet haar grote scherpe tanden zien, ze had lang geen hond meer op. Face keek met een ultratevreden smoeltje naar de pup. Ze klapte haar tanden dicht, vlak voor de pup.
Profiel bekijken
Bliss

Honden profiel
Roedelleider:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 10:24 pm

Bliss deinsde geschrokken achteruit.
"Hé! Dat is niet eerlijk!" riep hij verontwaardigd. Ze had gezegd dat ze alleen maar honden zou doden!
"Toch vraag ik me af waarom je dan honden dood. Eigenlijk moeten we samen gaan en tegen de mensen vechten totdat de honden overheersen." vroeg hij zich af.
Profiel bekijken
Face
Admin

Honden profiel

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 10:27 pm

Face rolde met haar ogen. "In het wild zijn er geen mensen, alleen in het jacht seizoen, maar dan verzamelen we met de roedel, en houden ons koest, dan laten we ons niet zien." Zei ze en keek hem aan. "Snap je het?" Vroeg ze aan Bliss.
Profiel bekijken
Bliss

Honden profiel
Roedelleider:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 10:35 pm

"Tuurlijk snap ik dat. Maar als jullie werkelijk zo sterk zijn kunnen jullie ze toch makkelijk overmeesteren?" vroeg Bliss. Hij was helemaal gefacineerd door het idee dat ze de mensen konden vermoorden en wegjagen. Zijn moeder had hem altijd bijgebracht dat hij nooit mensen moest doden en dat ze aardig waren. Maar sindsdien de mensen zijn moeder in de steek hebben gelaten twijfelde hij aan hen.
Profiel bekijken
Face
Admin

Honden profiel

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 10:37 pm

Face keek naar Bliss. "Ze zijn met teveel, ze habben wapens, ze schieten op je, van die schoten ga je soms dood!" Riep ze. "Je ken ze niet zomaar uitroeien, ze zijn te sterk!" Zeiz e en keek hem aan. "Ze zijn gevaarlijk." Zei ze zacht.
Profiel bekijken
Bliss

Honden profiel
Roedelleider:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 10:42 pm

"Maar.. maar.." stamelde Bliss. Hij vond het jammer dat het niet kon, dat de mensen niet zomaar weg konden.
"Kunnen we ze dan niet in een hinderlaag lokken?" zei hij terwijl er een gemene grijns op zijn snoet verscheen.
"Dan zien ze ons niet en kunnen ze niet op ons schieten!" riep hij vol enthousiasme.
Profiel bekijken
Face
Admin

Honden profiel

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 10:44 pm

"Nee, daar zijn ze te slim voor, je mag ze niet onderschatten, dan ga je dood." Vertelde ze en stond op. Ze ging ergans anders liggen, dichter bij de pup, daarstraks lag ze niet goed.
Profiel bekijken
Bliss

Honden profiel
Roedelleider:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 10:50 pm

"Slimmer dan ons? Wie is er nou slimmer dan ons?" vroeg hij. Hij liet zich vallen op zijn zij en keek zo Face aan.
"Maar als ik nou niet dood wíl? Ik wil niet dood, dan mogen ze me toch niet zomaar doodschieten?" vroeg hij onbegrijpend. Hij gaf Face een likje op haar snuit, waarna hij besefde wat hij gedaan had.
"S..Sorry.." stamelde hij, misschien werd ze wel boos omdat hij haar een likje gaf? Je wist het maar nooit met wilde honden..
Profiel bekijken
Face
Admin

Honden profiel

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 10:54 pm

Face keek hem aan, hij was een schatje. "Maakt niet uit." Zei ze en gaf hem ook een likje. "Zij zijn veel slimmer, ze zijn meedogenloos, schieten iedereen en alles af, voor vlees en pels. Als ze iemand schieten, dragen ze de week erop zijn huil, de vacht, bont." Zei ze en keek de pup aan. "Je moet voor zichtig zijn." Fluisterde ze hem toe.
Profiel bekijken
Bliss

Honden profiel
Roedelleider:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 11:09 pm

Hij glimlachtte opgelucht toen Face zei dat het niet uitmaakte. Bliss keek haar dankbaar aan, ze gaf hem een likje terug! Betekende dat dat ze hem ook lief vond?
"Gelukkig.. Sorry ik ehm.. het ging.. vanzelf.." verontschuldigde hij zichzelf.
"Wie wilt er nou weer mijn.. huid?" vroeg hij verontwaardigd. Wie wilde nou zoiets hebben? Ze hadden toch haar van hunzelf?
Profiel bekijken
Face
Admin

Honden profiel

BerichtOnderwerp: Re: Kip   vr jul 31, 2009 11:13 pm

"Om dat ze honden bont mooi vinden, jouw pels glanst zo mooi, daar willen ze een muts van." Fluisterde ze. Ze keek hem warm aan, ze mocht de pup wel. "Ben jij op zoek naar ouders?" Vroeg ze zacht.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Kip   

Kip
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dogs :: De duistere kant :: Vuilnisbelt-
Ga naar: