Dogs
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huil naar mijn moeder of vader.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Zazou
Admin
Zazou


Aantal berichten : 20

Honden profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 7 maanden
Partner: nee

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyvr jul 31, 2009 9:53 pm

Zazou liep lang e oever van het meer. Ze mistte haar ouders best wel, waar zouden ze toch zijn? Even zuchtte ze eens diep en ging zitten, kijkend naar het glanzende water waar vaag haar spiegelbeeld in verscheen. Een klein traantje vloeide langs haar traan en viel met een plons in het water. "Mama...papa...waar zijn jullie toch" zei ze stil. Weer zuchtte ze en ging liggen. De zon ging langzaam onder en kleurde al diep orange. Hij scheen nog net boven de bomen uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyvr jul 31, 2009 10:01 pm

Face keek naar de pup. "Wat ben je verloren, kleintje?" Vroeg ze en keek naaar het diertje. Face had geen pups, die hoefde ze niet, ze accepteerde enkel haar eigen bloed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarkan

Sarkan


Aantal berichten : 11

Honden profiel
Roedelleider:
Leeftijd: 4 jaar
Partner: -

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyvr jul 31, 2009 11:41 pm

Sarkan kwam in een rustig drafje aangelopen en keek de hond aan.
Daarna viel de kleine pup hem op waardoor hij dichter naar hem toe ging.
''Hallo kleintje'' zei Sarkan vrolijk en keek de 2 honden aan.
Hij ging zitten en krabde met zijn achterpoot even achter zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyza aug 01, 2009 11:17 am

Isha kwam ook aangewandeld, een pup was voor hem een goude kans; je kon er nog alles mee doen. En als ze uiteindelijk niet goed genoeg waren zou je ze nog altijd kunnen vermoorden. Hij zette een lief gezicht op zover dat mogelijk was en zei tegen het puppietje "Ik weet niet waar je ouders zijn, maar ik kan en zal wel voor je zorgen".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Sarkan

Sarkan


Aantal berichten : 11

Honden profiel
Roedelleider:
Leeftijd: 4 jaar
Partner: -

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyza aug 01, 2009 8:52 pm

Sarkan bekeek de zwarte hond en keek hem aan.
''En wie zegt dat hij dat wil ?'' zei Sarkan op een kwade toon.
Hij keek de pup aan en daarna naar de andere hond die erbij stond.
Sarkan bekeek de zwarte reu opnieuw hij was iets groter dan Sarkan maar het scheelde niet weinig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyza aug 01, 2009 10:35 pm

"Face keek naar Isha en begon te lachen. "Jij? wat moet er dan van de hond worden?" Vroeg ze lachend. "Hitler 2.?" Zei ze daarna. "Pup, wie wil jij als ouder?" Vroeg ze. "Ik, die al een heel leven wild is, Deze reu, die ik niet ken of Isha, die van je een Hitlertje gaat maken?" Vroeg ze daana en keek naa r Sarkan. "Wie ben jij?" Vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarkan

Sarkan


Aantal berichten : 11

Honden profiel
Roedelleider:
Leeftijd: 4 jaar
Partner: -

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyza aug 01, 2009 11:27 pm

Sarkan keek de teef aan en gromde even.
''Voor jouw een vraag voor mij een weet'' zei hij droog en richtte zich weer op de pup.
''Pup niks van aantrekken ik ga je ouders wel even zoeken''
Sarkan gromde even naar de 2 honden die bij de pup stonden.
''Ga ergens anders pups lastig vallen''
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyza aug 01, 2009 11:38 pm

Face gaf de rreu een klap. "Zo prraate je niet tegen mij." Zei ze kwaad en beukte hem om. Ze zette haar poot hard op zijn keel en oefende druk uit. "1 verkeerde beweging en je stikt." Zei ze pissig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarkan

Sarkan


Aantal berichten : 11

Honden profiel
Roedelleider:
Leeftijd: 4 jaar
Partner: -

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyza aug 01, 2009 11:59 pm

Sarkan keek verschikt om en rolde zich om.
Sarkan was ouder en flink groter dan Face.
Hij begon te grommen naar haar.
''Hallo je bent de koninging niet dus ik mag praten hoe je wilt''
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyzo aug 02, 2009 9:31 am

Face waqs het zat. Ze liep op hem af en maakte een schijnbeweging, daarna zette ze haar tanden in zijn nek. Ze beet zo hard als ze kon en proefde de heerlijke smaak van bloed. "Jij moet respect tonen!" Gromde ze hem toe, met volle mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyzo aug 02, 2009 10:31 am

Isha moest toegeven dat Face een goed gevoel voor humor had, er ontsnapte een lachje en hij zij "Tsja, iemand moet het doen". Toen keek hij naar de herdershond die kleiner was als hem. Hij kwam op hem afgesprint en beet in zijn buik zodat hij Face niet zou dwarsliggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyzo aug 02, 2009 11:11 am

Face keek naar Isha. Ze liet de reu los en zette een stap achteruit. Face vond Isha heel aardig, hij werd misschien haar nieuwe roedelleider.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarkan

Sarkan


Aantal berichten : 11

Honden profiel
Roedelleider:
Leeftijd: 4 jaar
Partner: -

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyzo aug 02, 2009 12:37 pm

Sarkan slaakte een piep en stond op van de grond.
Hij gromde naar Face.
''Waarom zou ik voor z'n lelijke hond respect tonen''
Sarkan beet in de buik van Face en beet door het bloed in zijn bek proefde een beetje bitter.
Deze hond was vast daar eerder eerder gebeten.
Sarkan liet Face los en beet toen in de poot van Isha.
Hij was niet veel groter herders waren namelijk meestal groter dan zijn ras.
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyzo aug 02, 2009 2:29 pm

Face duwde de reu weg. "Waarom zou ik zo'n domme hond laten leeven?" Vroeg ze gemeen. Ze sloeg zo hard als ze kon (redelijk hard) tegen de slapen van de hond, en duwde de hond om. Ze beet in zijn keel, en oefende druk uit op zijn luchtpijp. Ze voelde de pijn in haar buik amper.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarkan

Sarkan


Aantal berichten : 11

Honden profiel
Roedelleider:
Leeftijd: 4 jaar
Partner: -

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyzo aug 02, 2009 6:31 pm

Sarkan piepte even en begon te hoesten toen er op zijn luchtpijp werd gebeten.
Sarkan trapte met zijn voorpoten tegen de kop van de teef aan en rolde toen weer opzij.
Hij hoestte nog even en keek daarna de teef aan.
''Waarom je mij nog laat leven ?''
''Nou omdat ik groter,sterker en ouder ben daarom'' zei Sarkan terwijl hij nog even hoestte.
De teef was jonger en ook veel kleiner dan hem.
Vooral doordat het een teef was, was ze al een stuk kleiner.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyzo aug 02, 2009 6:35 pm

Isha lachtte vals en trok haar poot los, kleine sneetjes en los vel was daar te zien, maar maar heel even betrok haar gezicht daardoor. "En dat mijn beste vriend zijn juist de redenen waarom ik je ga verslaan" blafte hij hem toe. Hij maakte een kleine sprint en beet toen weer in de wond in zijn buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Sarkan

Sarkan


Aantal berichten : 11

Honden profiel
Roedelleider:
Leeftijd: 4 jaar
Partner: -

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyzo aug 02, 2009 6:48 pm

[haar?]

Sarkan piepte even en schopte met zijn achterpoten tegen de kop van Isha aan.
''Pff omdat je groter bent betekend nog niet dat je sterker bent''
Sarkan stond op zijn poten waren aan het trillen maar dat negeerde hij.
Hij gromde en keek Isha aan.
Isha was iets groter maar hij leek sprekend op een kakkerlak.
Een kakkerlak dat telkens aan je poot bleef hangen omdat hij niks anders te doen had.
''Ik ben geen beste vrienden met honden die stinken''
''Dus daarom zal ik nooit vrienden worden met jullie''
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyzo aug 02, 2009 6:59 pm

"Tsja, in dit geval wel" en zei er met nadruk achteraan "Vriend". Hij grijnsde en vervolgd "Nee, je zal geen vrienden meer met ons worden omdat je dit niet zal overleven". Isha stond nu voor hem in een zittende positie en keek grijnsend op hem neer. "Hier ben ik, je kan me nu pakken". Zijn poot bloedde nogsteeds, en die trilde ook lichtjes. Het begon nu meer en meer te kloppen wat een vervelend gevoel was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Sarkan

Sarkan


Aantal berichten : 11

Honden profiel
Roedelleider:
Leeftijd: 4 jaar
Partner: -

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyzo aug 02, 2009 7:02 pm

[Hallo ik wil gewoon leven blijven Wink]

''ik jouw pakken ?''
''Sorry ik val op teefjes, reugeval''
Sarkan likte over zijn rug en rondom de wond die in de buurt van zijn buik zat.
''Ga lekker naar je eigen gebied andere wolven pesten''
Sarkan keek weer naar Isha en keek even naar zijn kop.
Die hond leek echt sprekend op een kakkerlak.
Hij had verschijnelijk net zo veel hersens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyzo aug 02, 2009 7:04 pm

(Is goed Wink)

Isha keek met afschuw op hem neer en zei "Dat dacht ik al". Hij spugde op hem en zei "Dan niet hè". Isha liep weer naar de pup, maar zakte haast door zijn poot. Met een oog dichtgeknepen ging hij voor de pup zitten en zei toen "Zo, wat zeg je ervan, met wie ga je mee?".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyzo aug 02, 2009 9:26 pm

Face negeerde de reu nu ook en keek naar de pup. "Ik hab een partner en een andere pup." Vertelde ze en babbelde over Bliss en Bredon. Ze keek naar Isha en lachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zazou
Admin
Zazou


Aantal berichten : 20

Honden profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 7 maanden
Partner: nee

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyzo aug 09, 2009 10:19 am

Zazou keek rustig naar het tafereel. Geïrriteerd trok ze haar neusje op en toen ze eindelijk waren gestopt met vechten stond ze recht. Aan de ene kant vond ze het wel grappig dat iedereen voor haar wilde zorgen. Rustig luisterde naar wat Face zei en fronste wenkbrauwen. "Ik wil niet in een hele familie terechtkomen" begon ze kalm "en ik ken Bredon en Bliss". Even rolde ze met haar ogen en wenkte haar blik af naar Sarkan en Isha. Sarkan leek eerder een kleine pup dan een volwassen vechter vond ze zelf. Meer aandacht dan dat schonk ze inet aan hem. Op een drafje liep ze naar Isha en ging naast haar zitten. "Ik zou graag met U meegaan" zei ze beleefd en hief haar kopje op om naar Isha te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyzo aug 09, 2009 10:22 am

Isha knikte en zei "Een goede keuze pup, wat is je naam?" vroeg hij toen ook best beleefd voor zijn doen en grijnsde naar haar. "Ik zal je met trots opvoeden".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyzo aug 09, 2009 10:24 am

"Dag mini-hitlertje en Isha, veel succes." Zei ze en gaf Isha een vriendsschappelijke lik. Ze stond op en stak haar tong uit naar Sarkan. Daarna liep ze zelfvoldaan weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Emptyzo aug 09, 2009 10:31 am

Isha grinnikte en knikte toen naar Face "Goed gedaan nog Face" zei hij toen en liep een stukje verder en wenkte naar Zazou om mee te komen.
(Topic uit)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Gesponsorde inhoud





Huil naar mijn moeder of vader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huil naar mijn moeder of vader.   Huil naar mijn moeder of vader. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huil naar mijn moeder of vader.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huil aan *Kuch* Goedzakje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dogs :: De goede kant :: Meer-
Ga naar: