Dogs
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De beproeving

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

De beproeving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: De beproeving   De beproeving - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 11:03 pm

Eerste onderwerp bericht herinnering :

(Alleen honden die bij de Shadows willen komen! Anders zal je post zonder pardon verwijderd worden!)

Een kille bries sneed door de vacht en ziel van elke hond en dier die hier kwam. Een paar grillige schreeuwen en huilen kwamen uit een nabijgelegen grot, de oren van Isha bewogen aldoor. Op een moment kwam hij bij de grens van het Verboden bos, in de verte staken al dorre bomen door de mist heen. De grond was hier drassig maar dat maakte hem niets uit. Deze plek was dé plek, de plek van de waarheid. Hij huilde naar honden die bij zijn roedel wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com

AuteurBericht
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

De beproeving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beproeving   De beproeving - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2009 9:41 pm

Hij gromde luid naar haar. Hij hield zich niet in voor niemand. Hij beet haar hard in haar snuit en keek haar grommend aan. Hij ontblote zijn tanden en liet haar los. Toen beukte hij haar richting de boomstammen. Hij keek haar aan en grijnsde eventjes. Zijn blik was op haar gefocust dat zag je gewoon. Maar Bredon zich inhouden nee dat nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

De beproeving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beproeving   De beproeving - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2009 9:43 pm

Face kwam met een doffe klap tegen de boomstammmen aan. Ze stond op en wankelde eventjes. Ze zag wazig. Ze schudde met haa kop en liep op Bredon af. Ze beet in zijn bost, en zette haar negels in zijn schoude, terwijl ze ze naa beneden trok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

De beproeving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beproeving   De beproeving - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2009 9:46 pm

Hij gromde even in en voelde de pijn maar negeerde die wel. De wonden vloeide bloed.
Hij gromde en trok zich los. Toen beet hij hard in haar nek tot bloedenstoe. Het warme bloed vloeide in zijn bek. Ook bewoog hij wild met zijn kop om de wonde te verdiepen. Zijn tanden boorde zich zo door het vlees.
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

De beproeving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beproeving   De beproeving - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2009 9:51 pm

Face piepte, ze trok zich los, waarbij een stuk vel loskwam. Face duwde Bredon om en ging op hem zitten. Ze keek naar Isha en voeldde een schok door haar heengaan. Ze bleef gewoon zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

De beproeving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beproeving   De beproeving - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2009 9:55 pm

Bredon wist dat Face wat weegde maar vond toch de kracht om onder haar uit te raken.
Hij keek haar grommend aan en ontbloote zijn tanden. Hij keek even naar Isha of hij wist of dit genoeg was,wist Bredon niet. Dus Bredon beet nog hard in haar poot. Toen liet hij los.
Hij keek haar aan met een bebloede bek en keek toen naar Isha. Hij grijnsde eventjes. "Zo goed"zei hij kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

De beproeving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beproeving   De beproeving - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2009 9:58 pm

Face keek naa Isha. Bloed druppelde uit haar nek. Ze keek naar Bredon en liet zich op de grond zakken. Verdwaasd keek ze om zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

De beproeving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beproeving   De beproeving - Pagina 2 Emptyma aug 03, 2009 5:39 pm

Er was een bloederig gevecht te zien en toen ze vroegen of het goed was twijfelde Isha even maar zei toen "Ookal zou ik jullie verder willen laten vechten zal ik dit niet doen, jullie zijn beide aangenomen," hij zuchtte even en vervolgde "Jullie mogen nu jullie taak uitkiezen". (Zie roedeltopic) Hij keek toen grijnzend naar Face en toen naar Bredon "Nu is het jullie beurt om te genieten van macht, jullie mogen verzinnen wat Aiya moet doen om bij de Shadows te komen".


Laatst aangepast door Isha op ma aug 03, 2009 6:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

De beproeving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beproeving   De beproeving - Pagina 2 Emptyma aug 03, 2009 5:41 pm

"Ik dacht dat je net zei dat we aangenomen waren." Zeiz e veward en ging beter liggen. "Wat bedoel je daa nu weer mee?" Vroeg ze daarna, hij was v aag bezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

De beproeving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beproeving   De beproeving - Pagina 2 Emptyma aug 03, 2009 5:58 pm

"Mijn taak,dark warior"zei hij tegen hem en grijnsde eventjes. Hij snapte wel niet wat hij daar na zei. "Face,zat toch in de roedel,bedoel je niet Aiya"vroeg hij aan hem en fronste.
Hij grijnsde eventjes en rekte zich uit. Hij likte zijn eigen wonden nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

De beproeving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beproeving   De beproeving - Pagina 2 Emptyma aug 03, 2009 6:30 pm

(Sorry, het moest inderdaad Aiya zijn XD)

Isha keek grijnzend op en zei "Jullie zijn lekker scherp, jullie mogen inderdaad beslissen wat Aiya moet doen". Hij keek naar Bredon en zei "Veel succes met de opleiding die nu gaat beginnen," hij keek naar Face en zei "En jouw taak is?...". Toen keek hij naar Aiya die naast hem stond en zei "Bid tot de goden dat ze je een makkelijke taak geven" en ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

De beproeving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beproeving   De beproeving - Pagina 2 Emptyma aug 03, 2009 6:33 pm

Bredon begon al te denken wat Aiya zou kunnen doen. Hij zou ze kunnen laten vechten tegen iemand. Maar Face moest ermee akkoord gaan. Dan zou het waarschijnlijk tegen hem of tegen Isha zijn. Hij keek haar even aan en dacht nog even aan. Ze was niet echt heel groot. Maar ze leek wel snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

De beproeving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beproeving   De beproeving - Pagina 2 Emptyma aug 03, 2009 6:41 pm

Isha keek rond en zag dat er een spanning heerste, hij knarste even met zijn tanden. Haar laten vechten tegen iemand zou misschien te makkelijk zijn, misschien moet ze zelfs iemand vermoorden dacht Isha en keek even naar Face en toen naar Bredon, hij hoopte dat ze er hetzelfde over dachten.

(Ik wil wel een account aanmaken en dan hem/haar tegen Aiya laten strijden(Betekend niet dat Aiya wint))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

De beproeving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beproeving   De beproeving - Pagina 2 Emptyma aug 03, 2009 6:47 pm

(Voor mij is het goed dat je dat doet)

Bredon had nu dezelfde gedachte als Isha. Dat word het. "Omdat ik nog niets van je krachten zag,en je aleen maar dingen heb horen zeggen. Ga jij voor ons iemand vermoorden. Niemand van ons desnoods een zwerfhond maar je moet iemand doden"zei hij.
Hij keek haar aan en grijnsde eventjes. "Dat word jouw test"zei hij kil tegen haar. "Als iedereen daar mee toestemt,toch"zei hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

De beproeving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beproeving   De beproeving - Pagina 2 Emptyma aug 03, 2009 6:53 pm

Face keek naar Isha en dacht na. "Dark Warrior ook, alsjeblieft." Zei ze en keek naar Bredon. "IK stem toe." Zei ze en ging weer opzitten. Ze gaf Bredon een overwinningslik en glimlachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiya

Aiya


Aantal berichten : 22
Woonplaats : Ergens......

Honden profiel
Roedelleider: Geen.
Leeftijd: 2 Jaar.
Partner: Geen.

De beproeving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beproeving   De beproeving - Pagina 2 Emptyma aug 03, 2009 8:27 pm

"Oke"zei Aiya kalpmjes en vroeg daarna kort"Mag ik dan even deze plek verlaten en op zoek gaan naar een zielig iemand? ".Ze verwachtte eerlijk gezegt geen antwoord en stond al op en keek even rond.Ze was inderdaad niet erg groot maar dat maakkte niks uit en snel was ze ook en slim ook,al vond ze het zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

De beproeving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beproeving   De beproeving - Pagina 2 Emptyma aug 03, 2009 8:34 pm

"Ga,en breng daarna de dode weer terug naar ons,of huil naar ons"zei hij tegen haar. Hij keek haar eventjes aan en grijnsde even. Hij rekte zich uit en liep naar Isha. Hij wist niet of Aiya het zou halen maar dat was haar zaak niet die van hun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiya

Aiya


Aantal berichten : 22
Woonplaats : Ergens......

Honden profiel
Roedelleider: Geen.
Leeftijd: 2 Jaar.
Partner: Geen.

De beproeving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beproeving   De beproeving - Pagina 2 Emptyma aug 03, 2009 8:39 pm

Aiya gaapte even en knikte en liep weg en keek nog droogjes naar hun.Ze zou gewoon haar charme gebruiken of een huil geven aan een goed hondje.Ze spistte haar oren en liep verder totdat ze niet meer te zien was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

De beproeving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beproeving   De beproeving - Pagina 2 Emptyma aug 03, 2009 9:20 pm

Isha keek iedereen even onverschillig aan en zei niks. Even gaapte ze en liep toen zonder iets te zeggen weg: ze zouden het maar uitzoeken of ze door mocht of niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

De beproeving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beproeving   De beproeving - Pagina 2 Emptyma aug 03, 2009 9:28 pm

Hij keek hem na en rolde met zijn ogen. "Gaat het met je"vroeg hij aan Face. Hij keek haar aan en wachte eventjes af. Toen keek hij even naar haar wonden en zijn wonden. Ze had er meer als hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

De beproeving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beproeving   De beproeving - Pagina 2 Emptyma aug 03, 2009 10:25 pm

Face knikte en keek hem even lief aan. De wond in haar nek bloedde nog, de andere ook. Ze ging liggen en begon zijn wondjes te likken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De beproeving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beproeving   De beproeving - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De beproeving
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dogs :: De duistere kant :: Verboden bos-
Ga naar: