Dogs
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Boe....?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Aiya

Aiya


Aantal berichten : 22
Woonplaats : Ergens......

Honden profiel
Roedelleider: Geen.
Leeftijd: 2 Jaar.
Partner: Geen.

Boe....? Empty
BerichtOnderwerp: Boe....?   Boe....? Emptyza aug 01, 2009 6:44 pm

Aiya liep naar de kasteel toe en snoof en allemaal stof kwam op haar gezicht waarna ze niestte.Ze schudde haar kop en rolde met haar ogen."Nooit schoongemaakt zeker"zei ze en duwde een tafel om en ging onder een trap liggen en hoorde waten zei droog"Kom maar binnen!".Ze zag een schim aankomen en keek weg.


Laatst aangepast door Aiya op za aug 01, 2009 8:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Boe....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boe....?   Boe....? Emptyza aug 01, 2009 8:12 pm

Getrippeld van poten was te horen, waarna er een sprong te horen was. Een zwarte schim verscheen, het was Isha. Hij was broodmager en zijn vacht was dof net zoals zijn rechteroog. Hij ontblootte zijn tanden en gromde "Ik heb jouw toestemming niet nodig om binnen te komen". Hij gooide een stoel omver en schuim viel uit zijn bek. Dreigend kwam hij op de wilde hond afgelopen en zijn nagels tikte op het hout.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Aiya

Aiya


Aantal berichten : 22
Woonplaats : Ergens......

Honden profiel
Roedelleider: Geen.
Leeftijd: 2 Jaar.
Partner: Geen.

Boe....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boe....?   Boe....? Emptyza aug 01, 2009 8:14 pm

"Moet ik bang voor je worden"vroeg Aiya droog aan de hond die snel geirriteerd was zeker.Ze gaapte verveeld en wachtte niet echt op een antwoord en zei"Heb je hondsdolheid door je schuimbekkie?".Ze ging lekker overeind zitten nog steeds onder de trap.


Laatst aangepast door Aiya op za aug 01, 2009 8:40 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Boe....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boe....?   Boe....? Emptyza aug 01, 2009 8:20 pm

Isha keek de dingo aan alsof hij iets grappigs had gezien en zijn lach probeerde in te houden en ging zitten. Daar schaterde hij het uit. Toen keek hij opeens weer normaal en zei "Ja, eigenlijk wel" en snauwde erachteraan "Teef". Hij keek haar uitdagend uit en vervolgde "Hoe heet je?".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Aiya

Aiya


Aantal berichten : 22
Woonplaats : Ergens......

Honden profiel
Roedelleider: Geen.
Leeftijd: 2 Jaar.
Partner: Geen.

Boe....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boe....?   Boe....? Emptyza aug 01, 2009 8:24 pm

Aiya gaapte eens verveeld en rolde met haar ogen en zei kalm"Ik ben een teef en bang ben ik niet en ik heet Aiya namelijk en jij schuimbekkie?".Ze vond het leuk om hem zo een bijnaam te geven.Ze keek even naar haar poten en toen weer droog naar de zwarte rue.


Laatst aangepast door Aiya op za aug 01, 2009 8:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Boe....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boe....?   Boe....? Emptyza aug 01, 2009 8:29 pm

"Ik? Tsja, je moet het verdienen om mijn naam te weten" zei hij en maakte aangestalte om weg te gaan. Het was hier té saai gewoon. Bovendien wist niemand hoe sterk hij eigenlijk was dus hij had zowieso niet het geduld ervoor om te vechten voor respect te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Aiya

Aiya


Aantal berichten : 22
Woonplaats : Ergens......

Honden profiel
Roedelleider: Geen.
Leeftijd: 2 Jaar.
Partner: Geen.

Boe....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boe....?   Boe....? Emptyza aug 01, 2009 8:33 pm

"Dus ,schuimbekkie ik moet perse verdienen om je echte naam te weten?"vroeg Aiya met een opgeheven wenkbrauw en lachtte hard en daarna was ze gelijk serieus en zei"Dat doe ik niet".Ze snoof naar hem en gromde zacht."Ga maar naar je zogenaamde slechte vriendjes"zei ze droog.Ze zette haar staart over haar poten.


Laatst aangepast door Aiya op za aug 01, 2009 8:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Boe....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boe....?   Boe....? Emptyza aug 01, 2009 8:40 pm

Isha knikte en zei "Je kan stoer doen, maar ik weet zeker dat je me niet zult verslaan in een gevecht". Toen knikte hij naar haar en zei "Je zou een goede aanwinst zijn voor mijn roedel". Hij ging zitten en bestudeerde teef en zei toen "Maar dan zal je wel respect moeten bijleren!".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Aiya

Aiya


Aantal berichten : 22
Woonplaats : Ergens......

Honden profiel
Roedelleider: Geen.
Leeftijd: 2 Jaar.
Partner: Geen.

Boe....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boe....?   Boe....? Emptyza aug 01, 2009 8:43 pm

"Dus je bent een roedelleider? Oke maar zit in je roedel allemaal watjes of slechterikjes?"vroeg Aiya kalm en zei"Jij kan mij misschien wel verslaan door je leeftijd maar ik heb veel tactieken en jong zijn heeft zijn voordelen".Ze zette haar staart weer achter haar en likte haar poot even op eeen akelige manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Boe....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boe....?   Boe....? Emptyza aug 01, 2009 9:07 pm

Hij gromde en zei "Beledig mij en mijn roedel niet!" hij gaf een waarschuwende tik aan Aiya en vervolgde "Je hebt een slecht inschattingsvermogen, ik sta bekend om mijn creativiteit en tacktieken". Hij knikte en zei "Ik zal dan ook jong dood gaan, mijn levensstijl is niet erg optimaal". Deze teef wist wel een gesprek aan te knopen en ze was echt slim.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Aiya

Aiya


Aantal berichten : 22
Woonplaats : Ergens......

Honden profiel
Roedelleider: Geen.
Leeftijd: 2 Jaar.
Partner: Geen.

Boe....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boe....?   Boe....? Emptyzo aug 02, 2009 11:47 am

Aiya knikte alleen en zei"Dus in je roedel zitten slechterikjes en hoe heet die roedel van je?".Ze glimlachtte niet en hoorde nog wat pootstappen maar negeerde het weer."Zeker weer iemand die mij perse bang wil maken?"zei ze en rolde met haar ogen en zuchtte.Zielige honden waren dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Boe....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boe....?   Boe....? Emptyzo aug 02, 2009 6:20 pm

Isha kwam dichterbij en grijnsde "Shadows, je bent zeker welkom maar je zal je moeten bewijzen". Hij keek naar boven en toen weer naar Aiya "Kom naar de training in het verboden bos, dan word je gekeurd".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Aiya

Aiya


Aantal berichten : 22
Woonplaats : Ergens......

Honden profiel
Roedelleider: Geen.
Leeftijd: 2 Jaar.
Partner: Geen.

Boe....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boe....?   Boe....? Emptyzo aug 02, 2009 6:22 pm

"Hmm...dat vind ik wel"zei Aiya kalm en stond al op en liep naar de deur die nog wijd open stond en liep naar de verboden bos.Onderweg liep ze gewoon fluitend richting dat verboden bos"Het zal wel dichtbij zijn"dacht ze en was er al bijna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Boe....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boe....?   Boe....? Emptyzo aug 02, 2009 6:29 pm

Isha keek Aiya vals naar. Hij zou het haar niet makkelijk maken. Sinister keek hij om zich heen. De voetstappen, wie zou dat zijn geweest? Hij hoorde dit maal getik van nagels op de vloer. Zijn pupillen verwijdde en hij sprintte snel naar boven, zo snel dat de andere hond niets kon doen had hij hem al in zijn nek gegrepen. Isha verplaatste zijn poot onder de buik en tussen de twee poten door van de hond, duwde tegen hem en liet hem zo struikelen. Hij haalde de poot er weer onderuit en krabte er nu mee in zijn ogen. Hij spugde disrespectvol op de hond en zei "Nog een prettig leven" toen liep hij weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Gesponsorde inhoud





Boe....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boe....?   Boe....? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boe....?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dogs :: De duistere kant :: Verlaten kasteel-
Ga naar: