Dogs
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gele ogen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 9:22 pm

Gele ogen tuurde sinister door een klein gaatje in het verlaten kasteel. Het was al aan het schemeren en een licht grommend geluid was te horen. Een paar ratten kropen weg naar hun hol om zo te overnachten en de wind overheerste alle geluiden en gevoelens. Isha haalde zijn ogen weg van het gat en gromde even zacht. Zijn vacht glansde niet zoals bij andere flatcoated retrievers en een oog was extreem dof, zijn spieren waren goed te zien en in zijn ogen lag een intiligente blik. Even blafte hij korte toen een muis zijn geheime kamer betrad, waarna het kleine en witte wezentje snel wegkroop. Hij gromde even stilletjes en zijn sinistere ogen schoten door de kamer. Met stille en behendige voetstappen bewoog hij in een drafje door de kamer. Opeens was een harde slag te horen 'steen!' schoot er meteen door zijn hoofd en kleine stofwolkjes kwamen de kamer binnen door de kijkgaten. De zon scheen er mooi op waardoor ieder deeltje heel goed te zien was. Hij keek opeens kwaad en dook door een donkere hoek omlaag, kwam hard neer op een andere verdieping, maakte een paar onmogelijke bewegingen en ging uiteindelijk de trap weer naar boven op. Daar zag hij een andere hond, wat voor een wist hij niet. Isha gromde hard en blafte de hond toe "Wie ben je!".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 9:27 pm

Face keek naar de reu. "Face, en jij?" Vroeg ze met ijskoude stem. Ze hield haar hoofd en staart omhoog, ze had voor niemand respect, ze was daar te dominant voor. Face ging zitten, de reu was kleiner dan zij, zij was groot, dat hoorde bij haar ras.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 9:31 pm

Een zwarte duiste herder kwam ten tonelen. Hij had geuren geroken van andere honden.
Hij keek hun 2'en een en wachte af. Hij gromde even omdat hij wat anders rook dan hond.
Iets wat hij eerder geroken had. Hij keek de twee aan en hield zich maar kalm op dat punt.
"Bredon"zei hij kort maar toch wel kil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 9:34 pm

Face keek naar de andere reu en gromde nu ook. "Face." Zei ze ook en keek naar de andere reu. "Wie ben jij?" Vroeg ze brutaal, ze was niet goedgemanierd, maar brutaal en onbeschoft. Face stond op, ze voelde haar niet op haar gemak. Ze was de grootste van hun drie, daar was ze trots op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 9:37 pm

Bredon was jong maar groot. Ookal was Face groter dan hem veel verschilde ze niet in hoogte. "Wel ze vroeg je wat"snauwde hij. Hij keek de hond aan en gromde kort. Veel honden was hij niet gewend meestal omdat hij aleen in dit gebied zat. En omdat hij ook wel langer hier was. Hij was hier al zijn hele leven en had deze honden nog nooit gezien. Hij keek de zwarte reu aan en wachte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 9:40 pm

Face liep naar de reu (niet Bredon). Ze tilde zijn oor op. "Hoe heet je!" Riep ze erin. Toen zette ze een stap achteruit. Nu had hij hen vast gehoord...

Face gaapte, ze was moe, maar had geen honger meer, daarstraks had ze goed gegeten. Face ging liggen. "Waar kom jij vandaan?" Vroeg ze aan Bredon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 9:43 pm

"Het wild,jij"zei hij tegen haar. Hij keek haar even aan en grijnsde kort. Hij vond haar wel wat hebben. Hij keek even naar de andere reu en rolde met zijn ogen. Hij ging zitten en keek wat rond. Het kasteel zijn oude slaap plek maar nu sliep hij bij de verlaten buurt op de berg dekens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 9:45 pm

"Ook, in het andere gebied." Zei ze en wachtte op de naam van de anderre reu. Face gaapte en ging op haar zij liggen, ze rilde even, zij kwam uit het zuidelijke gebied, daar was het warmer dan hier. Face had het best koud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 9:49 pm

"Als je koud heb,kun je je beter ergens anders leggen dan hier het is hier een trekgat weet je"zei hij tegen haar. Hij grijnsde eventjes. Hij gaapte kort niet van het moe zijn maar van de verveeling hier. Hij snoof even haar geur op om die niet te vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 9:51 pm

"Of ik zoek iemand om tegen te gaan ligen." Merkte Face droog op. Face ergerde zich mateloos aan Isha, hij konn niet eens zeggen hoe hij heette. "Ben je je tong verloren?" Vroeg ze aan Isha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 9:53 pm

(Flatcoated zijn groter dan herders Wink)

Isha keek naar de hond die zichzelf Face noemde en zei "Ik hoef nimmer te spreken tegen honden die mij minderwaardig achten" hij gebruikte vaker deze taal om wolven tot waanzin te drijven, het klonk namelijk héél erg irritant. Hij grijnsde kil, hij was tot op het bot slecht, in alle kanten waarop je het bekeek. Mocht Isha je niet? Dan zal hij er alles aan doen om je leven zuur te maken. Hij gromde opeens en zijn gele kijkers flitste naar de andere hond:Brendon.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 9:55 pm

Hij grijnsde kort. "Misschien beet hij ze er zelf af met zijn eeuwige zwijgen"zei hij met een grijns. Hij legde zich neer en keek naar Isha. "Hij beet echt op zijn tong denk ik"zei hij.
Hij keek naar Isha en fronste kort. "Wie zegt dat ik je minderwaardig vind,je sprak gewoon,niet dus daarom. Maar vertel me wat is uw naam"zei hij tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 9:56 pm

Face keek naar Isha, en rolde met haar ogen. "Ik wil alleen je naam weten, meer niet." Zei ze geïrriteerd. "Ik hoef geen voorhistorisch gebrabbel." Zei ze en keek naar Bredon, ze stond op en ging tegen hem aan liggen. "Dat is ook al opgelost." Zei ze smaalend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 10:00 pm

Isha gromde stilletjes en dreigend ; dit was zijn plek! En zij gingen hier zomaar verliefd spelen! Hij stond op uit zijn zitpositie en kwam grommend op hun afgelopen. "Verdwijn!" riep hij, een oog werd groter, maar het ander en beschadigde oog bleef op de normale afmeting. Hij zat nu op 2 meter afstand, opeens nam hij een aanloop en sprong op Face en Brendon, hij landde precies tussen de twee in en scheidde ze zo. Isha liep weer relaxed tussen hun uit en zei toen zachter "Verdwijn".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 10:03 pm

"Waarom?" Vroeg Face geërgerd, ging die reu opeens de baas spelen. "Wie denk je wel niet wie dat je bent?3 Brulde ze hem toe en gaf hem een klap in zijn gezicht. Face gas geïriteerd, en hij maakte het enkel erger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 10:06 pm

"Niet voor jou"zei hij kwaad en stond op. Hij keek hem grommend aan. "Je bent niet de baas hier gewoon omdat jij hier was voor mij of Face."zei hij tegen hem. Hij keek hem vuil aan en gromde. "Denk je nu echt dat ik vergeet wie jij bent,jij blijkbaar wel"zei hij. Hij keek Isha aan en grijnsde kort. "Dat je mij niet herkend verbaast me wel Isha"zei hij tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 10:08 pm

Isha gromde en snoof de geur van zijn territorium diep in, het was zijn geur, zijn plaats, dat mocht duidelijk zijn! "Mijne tortelduifjes, zoals jullie ruiken is dit " hij kuchtte even en sloot zijn ogen toen zei hij "Mijn territorium, de vraag is nu aan mij; wie denken jullie wel niet wie jullie zijn?". Nogsteeds had hij niet zijn naam gezegd, zou Face doorgaan, dan was het al snel verlede tijd met haar! Isha liep grommend naar Bredon toe en zei toen hij dicht met zijn snuit tegen de zijne was "Vergeet niet tegen wij jij het hebt, je weet zelf ook waar ik tot toe in staat ben".


Laatst aangepast door Isha op vr jul 31, 2009 10:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 10:10 pm

Face keek naar de reuen. "Wat bedoelen jullie?3 Vroeg ze en keek naar Bredon. Hij was wel knap. Face ging zitten, ze zou het wel te weten komen. Face keek naar de reu, hij was arrogan. "Meer respect vooor mij, of ik kill je." Zei ze ijzig en keek hem kil aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 10:11 pm

"Wel,tortel duifjes zijn we niet"zei hij met een grom. "Kijk uit met wie je op de tenen trapt,ik ken je al langer"zei hij tegen hem. "En trouwens wie weet weldra zie je me wel in je roedel"zei hij kalm tegen hem. Hij ging zich niet opboeien. Omdat dat nou eenmaal een verloren zaak was. "Face,ik zou je kalm houden,dan toont hij wie weet respect"zei hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 10:12 pm

Isha gromde en nam een aanloop naar Face, hij had er nu genoeg van! Kwijl kwam uit zijn bek en hij zag er hondsdol uit. "GA WEG!!!!" bulderde hij, scherpe tanden verschenen onder zijn doffe en zwarte vacht. Hij beet in haar nek, legde zijn poot erbovenop zodat ze struikelde en hij bovenop haar zat. Hij gromde wild en krabte in haar gezicht. "In your Face!" zei hij toen. Hij werd rustiger toen Bredon Face toesprak en ging van haar af, even wierp hij haar een dodelijke blik toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 10:14 pm

Face kwam overeind, hij had haar geen pijn gedaan, maar ze wou niet terugbijten, was ze te lui voor. Face keek naar Bredon, wat was hij nu allemaal aan het zeggen? Face keek naar Isha. "Je bent een arrogante reu, die dénkt dat hij de baas over mij kan zijn, maar dat niet is.3 Kaatste ze naar Isha. Ze keek naar Bredon, gedeist houden. "Waarom zou ik kalm blijven?" Vroeg ze en keek naar Isha.

EDIT ISHA: Face, zou je alsjeblieft realistisch willen blijven? Ik erger me echt kapot, ik ben 3 jaar ouder, groter en sterker, en ik doe een aanval, toch heb je geen pijn :s
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 10:18 pm

Isha keek even tevreden naar Bredon en keek weer naar Face "Omdat ik 20 keer zo sterk ben als jouw, Face, omdat je het zo lief hebt gevraagt zal ik me voorstellen. Ik ben Isha, de leider van de Shadows". Hij grijnsde breed en hoopte dat de teef nu zou beseffen in welk gevaar ze was geweest.


Edit Face: 2 jaar ouder, ik ben drie en jij vijf...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 10:21 pm

Hij keek hun 2'en aan en zuchte eventjes. "Omdat,je hem niet wil tegenkrijgen"zei hij tegen haar. Hij hield zich maar kalm. Hij keek Isha aan en rolde met zijn ogen. "Isha laat het gewoon"zei hij tegen hem op een kalme toon. Hij zette zich neer op de grond en wachte af hoe het verder ging. "Ik vraag het je nu Isha,ik wil me bij je roedel voegen,maar als u mij wil testen dan zal ik het wel goed vinden"zei hij tegen hem en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 10:23 pm

Face haalde haar wenkbrauwen op, en keek hem raar aan. "Aangenaam, maar twintig keer, dat betwijfel ik." Zei ze droogjes. Ze ging zitten, en keek naar de muren, er hingen schilderijen, hele oude. Face gaapte, ze was moe en verveelde haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Emptyvr jul 31, 2009 10:26 pm

Isha knikte en zei "Bredon, oude vriend, dat wil ik graag, maar misschien dat onze Face zich ook bij mijn roedel wilt voegen om zo sterker te worden. Dan zal ik jullie tegelijkertijd testen, jullie gaan vechten tegen mij, ik zal op jullie strategie en creativiteit letten, jullie kracht boeit me niks". Hij grijnsde en keek naar de gaatjes die op de plaats van de ogen van een schilerij zaten. Toen keek hij op naar Face en zei "Ik moet soms overdrijven, sorry daarvoor".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Gesponsorde inhoud





Gele ogen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gele ogen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dogs :: De duistere kant :: Verlaten kasteel-
Ga naar: