Dogs
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gele ogen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 9:22 pm

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Gele ogen tuurde sinister door een klein gaatje in het verlaten kasteel. Het was al aan het schemeren en een licht grommend geluid was te horen. Een paar ratten kropen weg naar hun hol om zo te overnachten en de wind overheerste alle geluiden en gevoelens. Isha haalde zijn ogen weg van het gat en gromde even zacht. Zijn vacht glansde niet zoals bij andere flatcoated retrievers en een oog was extreem dof, zijn spieren waren goed te zien en in zijn ogen lag een intiligente blik. Even blafte hij korte toen een muis zijn geheime kamer betrad, waarna het kleine en witte wezentje snel wegkroop. Hij gromde even stilletjes en zijn sinistere ogen schoten door de kamer. Met stille en behendige voetstappen bewoog hij in een drafje door de kamer. Opeens was een harde slag te horen 'steen!' schoot er meteen door zijn hoofd en kleine stofwolkjes kwamen de kamer binnen door de kijkgaten. De zon scheen er mooi op waardoor ieder deeltje heel goed te zien was. Hij keek opeens kwaad en dook door een donkere hoek omlaag, kwam hard neer op een andere verdieping, maakte een paar onmogelijke bewegingen en ging uiteindelijk de trap weer naar boven op. Daar zag hij een andere hond, wat voor een wist hij niet. Isha gromde hard en blafte de hond toe "Wie ben je!".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com

AuteurBericht
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 10:29 pm

"WEl,face wat zeg je daarvan"zei hij tegen haar. Hij keek naar Isha en grijnsde eventjes.
Hij was misschien wel jong maar dat deerde hem weinig. Hij grijnde kort. "Ik vecht graag met jou"zei hij tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 10:29 pm

Face knikte. "Ik wil niet als enige slechtte blijven, kom maar op met de test, kan ik er men *** aan vegen.3 VLoekte ze, ze was lekker onbeschoft. Ze grijnsde en gaapte. "Kan het ook morgen, ik ben nu te moe." Zeiz e en viel op haar zij, in slaap, ze kwam met een doffe knal neer, maar trok zich er niets vanaaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 10:32 pm

Hij keek haar even fronsend aan. Hij rekte zich eventjes uit. "Wel onze slaper heeft geen zin"zei hij lekker droog. Hij keek hem aan en zuchte even. Hij zelf was nog niet moe.
Maar ja dat kwam waarschijnlijk omdat hij nog niets gedaaan had vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 10:34 pm

Isha knikte tevreden en ging zelf ook liggen. Hij leek nog klaarwakker en zei "Kom morgen met Face naar het verboden bos". Toen liep hij een trap af, maakte een paar onmogelijke bewegingen en ging weer een trap op, daar in zijn kamer ging hij veilig slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 10:34 pm

Face spitste har oren. "Ik heb je wel gehoord!" Zei ze en keek op. "Ik heb vandaag het zuidelijke gebied overgestoken, jij hebt vandaag nog niets gedaan zeker?" Vroeg ze ook droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 10:39 pm

Bredon keek hem even na. Toen legde hij zichzelf ook neer. Maar hij hield de wacht.
Hij waakte over Face en Isha. Voor de domme wolfjes die hier rond wandelen soms.
Hij legde zijn hoofd neer op de grond en het leek alsof zijn ogen toe waren maar ze waren open.
"Buiten een paar pup's ontmoet niet echt"zei hij en glimlachte eventjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 10:42 pm

Face kroop tegen Bredon aan en viel heerlijk in slaap, heel vredig. Face ademde rustig en drooomde over dat zij een alfa was, met een partenr, heel vredig, 1 wolf kwam in opstand maar die maakte ze genadeloos af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 10:44 pm

Bredon keek haar even aan maar bleef wakker. Ze maakte zich het wel comforttabel vond hij. Hij bleef voor zich uit staren zonder enige emotie te tonen. En viel in een lichte slaap.
Hij zou zo wakker worden moest er iets gebeuren met iemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 10:48 pm

Face schrok wakker. Ze voeldde zich eenzaam, heel eenzaam, ook al was Bredon er, zo eenzaam had ze zich nog nooit gevoeld. "Bredon? ben je wakker?" Vroeg ze zacht, ze wou weten of hij wakke was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 10:50 pm

"Ik ben altijd wakker"zei hij tegen haar. Hij keek haar aan en zag iets aan haar. "Wat is er"zei hij tegen haar. Hij keek even naar de andere kant maar dan weer naar haar.
Hij gaapte uit verveling eventjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 10:52 pm

"Ik had een nare droom, ik voel me zo eenzaam." Zei ze zacht, ze had zich nog nooit zo gevoeld. Ze keek om zich heen, waar was Isha? "Waar is Isha?" Vroeg ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 11:01 pm

"Hij ligt op zijn kamer,maar waarom eenzaam,je bent bij honden,bij mij en Isha"zei hij.
Hij keek haar doordringend maar ook wel een klein beetje lief aan.
"Waar voel je je dan eenzaam"vroeg hij aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 11:03 pm

"Ik heb geen familie, ik heb het altijd opgekropt, maar nu besef ik dat ik alleen ben." Zei zi zacht en legde haar hoofd op zijn schouder, en hoopte dat hij zich niet aan haar ergerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 11:04 pm

"Ik heb ook geen familie meer buiten een zus maar dat is een zwerf hond en een broer,maar waar die is is mij een raadsel"zei hij tegen haar. Hij liet haar maar doen.
"Je hebt weldra een nieuwe soort familie,namelijk die van Isha"zei hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha
Admin
Isha


Aantal berichten : 45

Honden profiel
Roedelleider: Shadows (Ik)
Leeftijd: 5 jaar
Partner: my hart is dark

Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 11:05 pm

De zon kwam door de kijkgaatjes van het schilderij en wekte daardoor Isha, het was tijd. Hij ging naar beneden en ging via een andere trap nog dieper de kelder in, maar daar scheen de zon juist. Al snel was er een enorme opening te zien de naar buiten leidde. Het was tijd voor de beproeving.

(Klik op 'de beproeving' voor het topic!)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogs.forumactie.com
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 11:07 pm

"Wat bedoel je?" Vroeg ze dom, ze wist niet wat hij bedoelde. Face keek hem in zijn ogen, en voelde iets in haar lichaam knappen, ze werd verliefd op hem. Ze ging dichter tegen hem aanliggen, ze kreeg het weer koud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 11:09 pm

"Rustig maar"zei hij kalm tegen haar. Hij keek even om zich heen en ook hij zag de zon al. "Face het is tijd"zei hij tegen haar. Hij stond op en wachte even op haar. Toen keek hij of Isha nog niet kwam. Hij wachte op hem en Face tot ze zouden komen. Anders zou hij er wel vandoor gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 11:11 pm

Face stond ook op, en kwam achter hem aan. Ze keek in zijn ogen, ze was echt verliefd geworden. Ze liep even naar Isha's kamer, daar was hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 11:14 pm

"Kom we gaan al"zei hij tegen haar. Hij liep de kamer al uit maar wachte wel op haar buiten.
Hij keek even voorzich uit en gaapte kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Face
Admin
Face


Aantal berichten : 96
Woonplaats : ergens

Honden profiel
Roedelleider: niemand houd mij in bedwang
Leeftijd: 3jaartjes
Partner: Bredon, jij bent men alles.

Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 11:17 pm

Face kwam hem achterna en gaf hem in een soort van opwelloing een likje. "Sorry... Ik wou niet....3 Stotterde ze. Ze had het verpest, goed gedaan! "Het spijt me.3 Zei ze en boog haar hoofd. Ze slofte naar het bos;
Terug naar boven Ga naar beneden
Bredon

Bredon


Aantal berichten : 76

Honden profiel
Roedelleider: Shadow's
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Someone did the imposible she took my heart(face)

Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 11:20 pm

"Maakt niets uit"zei hij tegen haar. Hij volgde haar naar het verboden bos. Even keek hij achterzich. Hij zichte eventjes en keek haar aan. Samen liepen ze verder door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gele ogen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gele ogen   Gele ogen - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gele ogen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dogs :: De duistere kant :: Verlaten kasteel-
Ga naar: